U bent hier: Home > Nieuws > Verslag lezing Dynamic Profiling (12 april 2016)

Verslag lezing Dynamic Profiling (12 april 2016)

 

Het lijkt logisch, maar eigenlijk pas sinds de crisis probeert de branche het ook echt te waar te maken:  'Klantgericht ontwikkelen'.

Maar doen we dat al wel echt? En wat is klantgericht? Dat we niet alleen producten laten zien maar ook een beeld schetsen van een mogelijke bewoner of huurder? En hoe zet je dit in bij bijvoorbeeld winkelcentra of gebiedsontwikkeling? Hoe bereik je die mensen dan en welke vragen moet je stellen? Weten mensen ├╝berhaupt wel wat ze willen en wat mogelijk is?


Frank Hautvast van bureau VOLT liet ons kennismaken met Dynamic profiling. Een werkwijze die vanaf het begin de mogelijke doelgroep meeneemt in het gehele proces van eerste planvorming tot laatste sleuteloverdracht, waarbij ook social media en big data een  belangrijke rol spelen.


We zijn naar huis gegaan in het besef dat de nieuwe communicatiemiddelen en doelgroepbenadering ook voor vastgoed en projecten veel meer mogelijkheden biedt dan menigeen dacht.

 

12042016A

12042016B

12042016C

 

 

 

 

 

 

< Terug naar het overzicht